كلام الليل

اهلا بك عزيزي الزائر : يجب عليك التسجيـل لتتمكن من المشاركة معنا وتتمتع بجميع المزايا لاضافه المواضيع والمشاركات وتنضم الى اسره المنتدى . هذه الرسالة لن تظهر بعد أن تسجل او تقوم بتسجيل الدخول ان كنت مسجل مسبقا!

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

كلام الليل

اهلا بك عزيزي الزائر : يجب عليك التسجيـل لتتمكن من المشاركة معنا وتتمتع بجميع المزايا لاضافه المواضيع والمشاركات وتنضم الى اسره المنتدى . هذه الرسالة لن تظهر بعد أن تسجل او تقوم بتسجيل الدخول ان كنت مسجل مسبقا!

كلام الليل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كلام الليل

تعالو اقولكم يا بنات ايه هي الصفات اللي تجذب الولد للبنت؟

nader mo
    nader mo
    المشرف
    المشرف

mss mss : تعالو اقولكم يا بنات ايه هي الصفات اللي تجذب الولد للبنت؟ Empty

تعالو اقولكم يا بنات ايه هي الصفات اللي تجذب الولد للبنت؟ Empty تعالو اقولكم يا بنات ايه هي الصفات اللي تجذب الولد للبنت؟

مُساهمة من طرف nader mo الأحد ديسمبر 26, 2010 3:27 am

بسم الله الرحمن الرحيم

حبيت اقولكم شوية نصايح يارب تستفيدو منها وركزو كويس فى الكلام ده:
    1-الرجل يحب البنت الغامضة لو عرف كل حاجة عنك حيزهق منك و يشوف واحدة غيرك لازم تخليه دايما يحتار فيكي(هو كده يحب يتعب نفسه بالتفكير في الصعب) وصدقيني كده هيفضل يحبك علطول
    2- خليكي تقيلة و ما تندلقيش علطول حتي لو هتموتي عليه اتقلي و اعملي نفسك انه مش في بالك بس برده بين كل وقت والتاني اهتمي بيه شويه
    3- الرجل يحب البنت الساكتة مش الثرثارة هيزهق والله
    4- خليكي مهتمة بنفسك جدا
    بلاش كل شويه تقوليله بحبك هيزهق و يطفش
    5-الرجل يحب البنت الذكية و العاقلة والهادية
    6- اوعي تبتدي بإنك تقوليله كلام حلو إلا لما هو يقولك الأول و إلا هيتقل عليكي و يحس بنفسه و يعمل بقه حركات أل يعني
    7- أهم حاجة الأدب و التدين صدقوني إيلي يرضي ربه ربنا يرضي عليه و إيلي يزعل ربنا منه ربنا ما يخليش حد يحبه و يعيش منبوذ
    8- خليكي شيك و الشياكة مش لبس ضيق و لا قصير صدقوني الرجال بيحترموا البنت ايلي لبسها محترم حتي لو قالوا غير كده بس جواهم بيحترموها .(ما فيش ولد بيرضي يتجوز واحده مش محترمة علشان دي ايلي هتشيل اسمه و تربي اولاده و تحافظ علي بيته في غيابه فلازم هيختارها محترمة حتي لو كان مقطع السمكة و ديلها.
    9-لا تسخري من الأخرين فهذا يقلل من قيمتك لديه و يخليه يحس انك مغرورة
    10-ما تقوليش لواحد انا بحبك هتتجوزني امتي كده هتقلي قيمتك عنده و يستهتر فيكي و ما يحترمكيش ،ما تعرضيش نفسك انتي غالية
    11- خليكي علي طبيعتك و صدقيني هتلاقي ايلي يحبك زي ما انتي علشان ما يتفاجئش بعد الجواز بطباع تانية و ساعتها انتي ايلي هتخسري أكتر
    12- لو دمك مش خفيف أوي بلاش تخليه خفيف لحسن بيكون علي العكس تماما
    13- ثقي بنفسك و لكن لا تتحدثي عن نفسك كثيرا و لا تظهري عيوبك امامه(بلاش
    كل شويه تقولي كلمة انا غبية اني عملت كده
    طبعا في صفات تانيه بس دي مجرد مثال

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 5:08 am